activiteit do 26 jun 2014

donderdag 26 juni 2014 om 13:30 uur

DoubleTree by Hilton HOtel

Geachte leden,

Hierbij nodig ik u uit voor de Algemene Ledenvergadering 2014 van de Vereniging Jonge Onroerend goed Juristen.

De Algemene Ledenvergadering zal op 26 juni 2104 om 13:30 uur worden gehouden in het DoubleTree by Hilton Hotel  aan de Oosterdoksstraat 4 te (1011 DK) Amsterdam.

De agenda voor de Algemene Ledenvergadering is bijgevoegd. De notulen van de Algemene Ledenvergadering 2013, het jaarverslag en/of het verslag van de financiële verantwoording kunnen vanaf 19 juni 2014 worden ingezien door middel van het opvragen van een kopie bij ondergetekende (e-mail: info@vjoj.nl; telefoonnummer: 020-5747474).

Aansluitend aan de Algemene Ledenvergadering zal op dezelfde locatie om 15:00 uur het seminar Erfpacht worden gehouden. Een uitnodiging voor dit seminar ontvangt u separaat.

Voor meer informatie over de Algemene Ledenvergadering, de aanmelding hiervoor en overige informatie vindt u op onze website: www.vjoj.nl.

Met vriendelijke groet,

Dieuwke Kist